Kjøpsvilkår

KONTAKT OSS

Adresse:
Reflexconsult AS
Bjørnerudveien 17
1266 Oslo

E-post: 
post@reflexconsult.no

Telefon: 
46781550

Organisasjonsnummer: 
993562319

Kontaktskjema

Du kan kontakte oss med alle kontaktmåter ovenfor. Til tider kan det være hektisk på telefonen/support. I stedet for å ringe kan du sende oss mail via kontaktskjema-knappen ovenfor. Vi vil da enten kontakte deg per telefon eller sende deg svar per mail.

NY NETTBUTIKK

Vi skiftet til ny nettbutikk 1.9.2022. I den forbindelse kan det ha blitt feil på priser, produkter, lager e.ll. til tross for at vi har gjort alt vi kan for å unngå slikt. Vi må derfor ta forbehold om at slike feil kan inntreffe. Skulle så skje vil vi snarest kontakte deg for sammen å avklare hva som er beste løsning. 

KUNDEINFORMASJON

Opplysninger du gir til oss vil ikke bli gitt videre og er bare tilgjengelige for personer tilknyttet oss. Du kan når som helst be om at opplysninger om deg slettes. I forbindelse med bestillingen, godtar du at vi lagrer og bruke informasjonen din. Vi gjør dette for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. 

SIKKER BETALING

Hvem kan handle på nett?

For å kunne handle på nett hos oss må du være minimum 18 år. Vi sender ikke til utlandet eller Svalbard/Jan Mayen via nettbutikken. Ellers: Velkommen enten du er privatperson, firma, i stat og kommune eller annet.


Trygt kjøp

Vi har som mål å ha den absolutt beste sikkerhet rundt salg på internett, håndtering av personopplysninger og betaling. Vi har derfor tilpasset vår virksomhet til kravene norske myndigheter, gjennom Distansehandel Norge, har satt for trygg internett handel. 


Betaling

Privatpersoner, enkeltpersonforetak, DA osv betaler online via vår betalingspartner. Aksjeselskap, stat og kommuner, kan få kreditt i 14 dager om organisasjonsnummer oppgis. Kredittvurdering foretas. Ordrebeløpet belastes/faktureres når pakken blir sendt fra oss.

Moms på 25% tilkommer på alle priser. Ingen andre avgifter enn det som står som totalsum i kassen tilkommer ved kjøp.

Alle våre priser er oppgitt i norske kroner.

Dersom man i ettertid ønsker korrigert faktura (endret navn/adresse eller annet), må opprinnelig faktura krediteres og ny utstedes. Ny faktura vil da tillegges kr 196.- mva til dekning av våre ekstra kostnader i forbindelse med dette.

LEVERINGSBETINGELSER
Leveringstid

Alle varer du ser i nettbutikken er på eget lager i Oslo, eller vi produserer/konverterer produktet selv.  Normalt pakkes og sendes disse ut 1-2 arbeidsdager etter at vi har mottatt din bestilling. Enkelte varer kan ha spesiell leveringstid og har da informasjon om dette i produktteksten.

Frakt og gebyr

Alle våre forsendelser går med Posten/Bring. 

Dersom vi ikke kan levere hele din bestilling komplett tar vi kontakt med deg for avklaring før vi ekspederer din bestilling.

Uavhentede pakker

Hentefrist for pakker er 1 uke, som kan utvides til 2 uker gjennom Postens app. Om den ikke hentes innen fristen sendes den automatisk tilbake til oss. Du vil da få en anmerkning i kunderegisteret, som innebærer at du ikke kan foreta nye bestillinger. For å løse opp denne sperren må du ta kontakt med oss.

Når du har bestilt varen til deg får du først en hentemelding fra Posten/Bring. Om du da ikke henter varen får du en purring. Henter du fortsatt ikke varen etter purring fakturer vi deg til dekning av våre kostnader til porto, returporto og merarbeid.

Retur av varer - Angrerett

Skjema for angrerett sendes automatisk. Angreretten, og dermed dette skjemaet, gjelder kun for privatpersoner. Privatpersoner har, med unntak av spesialproduserte varer, 14 dagers angrefrist på varer kjøpt i vår nettbutikk. Du betaler selv returfrakt om du benytter angreretten. Har du mottatt feil vare eller varer med feil sender vi deg nytt uten kostnader for deg. 

Varer som er spesialbestilt tas ikke i retur. Dette gjelder f.eks alle produkter med trykk. Eksempel: Vester med tekster, kjennemerker o.l.

Vennligst ikke send returvarer i oppkrav. Disse blir ikke hentet ut.

Klagefrister

Hvis du mottar et defekt eller et feillevert produkt, ta kontakt på mail eller på telefon. Du bør ta kontakt så snart som mulig og ikke senere enn 14 dager etter levering. Ved en eventuell tvist følger vi forbrukerrådets retningslinjer for reklamasjonssaker!

Meny

Innstillinger

Trykk for flere produkter.
Ingen produkter ble funnet.